//code.ionicframework.com/ionicons/2.0.1/css/ionicons.min.css

https://static.payu.com/res/v2/layout/style.css

//fonts.googleapis.com/css?family=Montserrat:300,400,500,600,700,900&subset=latin-ext,vietnamese

//fonts.googleapis.com/css?family=Open+Sans:300,400,600,600i,700,800&subset=cyrillic,cyrillic-ext,latin-ext

https://tcmsklep.pl/modules/an_theme/views/css/sidebarcart.css

https://tcmsklep.pl/modules/an_theme/views/css/owl.carousel.min.css

https://tcmsklep.pl/themes/breese/assets/cache/theme-de6fd9257.css

cms png
Skorzystaj z jesiennej promocji na suplementy diety MycoMedica by wzmocnić odporność! Skorzystaj z promocji na suplementy diety! SPRAWDŹ
index png
string(62) "https://tcmsklep.pl/modules/ps_imageslider/images/sample-1.jpg"

FAQ

1. Czy jest dostępna możliwość płatności przy odbiorze ?

  • Tak, przy odbiorze osobistym, gotówką lub kartą, oraz przy wyborze przesyłki kurierskiej pobraniowej.

2. Jak szybko wysyłane są przesyłki ?

  • Jeżeli towar został zamówiony i potwierdzenie wpłaty będzie do godziny 13:00, to towar zostanie wysłany tego samego dnia. Wówczas towar powinien być dostarczony następnego dnia.

3. Jakie są sposoby płatności ?

  • Aktualne dostępne sposoby płatności za zakupy w naszym sklepie to: zapłata gotówką, kartą, przelewem lub poprzez usługę PayU.

4. Czy przy odbiorze osobistym w sklepie lub zakupach na stoisku jest możliwość płacenia przy pomocy karty płatniczej ?

  • Tak, posiadamy terminal płatniczy, dzięki któremu można zapłacić kartą płatniczą.

5. Czy trzeba się zarejestrować, aby dokonać zakupu ?

  • Nie, rejestracja nie jest konieczna do dokonania zakupów w naszym sklepie, choć zachęcamy do korzystania z tej opcji, ponieważ ułatwi ona przyszłe zakupy.

6. Czy można podać inny adresy wysyłki, a inny adres rozliczeniowy ?

  • Tak, inny adres wysyłki można wskazywać każdorazowo podczas dokonywania zakupów.

7. Czy po złożeniu zamówienia mogę je jeszcze zmienić ?

  • Tak, wystarczy zadzwonić do Nas na numer 695 849 178, a my zajmiemy się zmianą Twojego zamówienia. Zmianę należy zgłosić do godziny 13:00 dnia, w którym zostało złożone zamówienie jeśli zamówienie zostało złożone rano lub do 13:00 następnego dnia, jeśli zamówienie zostało złożone po godzinie 13:00 dnia poprzedniego.

8. Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście w sklepie stacjonarnym ?

  • Tak, istnieje możliwość odbioru zamówienia w naszym sklepie na ul. Winnickiej 52, 30-394 Kraków po uprzednim kontakcie telefonicznym na numer 695 849 178.

9. Jakie są koszty dostawy towaru ?

  • Koszt wysłania paczki za pośrednictwem paczkomatów InPost 12,90 zł, kuriera InPost 13,90 lub 15,90 za kuriera pobraniowego InPost. Wysyłka przez firmę kurierską GLS 16 zł lub 18,90 zł za przesyłkę kurierską GLS płatną za pobraniem (czyli gotówką za pośrednictwem kuriera).

10. Na jakie konto mogę przelać pieniądze w celu zapłaty za zamówienie ?

  • Numer konta bankowego to: 47 1750 0012 0000 0000 2995 8677. Dane do przelewu: TCM BRAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, NIP: 6762490342, ul. Winnicka 52, 30-394 Kraków. W tytule przelewu należy wpisać ”Zamówienie nr……….”.

11. Jak wygląda proces zwrotu towaru ?

  • Należy wysłać wiadomość pocztą elektroniczną na adres kontakt@tcmsklep.pl, w której należy opisać wady produktu, podając jak najwięcej informacji dotyczących reklamacji (rodzaj nieprawidłowości) oraz dane kontaktowe. Im dokładniej opisany będzie problem tym sprawniej będzie przebiegał proces rozpatrzenia reklamacji. Więcej o zwrotach i wymianach towarów można przeczytać tutaj: Zwrot i wymiana towaru.

12. Czy mogę oddać zamówiony produkt ?

  • Tak, do 14 dni jest możliwość odstąpienia od umowy. Przed upływem 14 dni należy wysłać oświadczenie wraz z nienaruszonym towarem. Pieniądze zostaną przelane na wskazane konto w ciągu 14 dni. Więcej o zwrotach i wymianach towarów można przeczytać tutaj: Zwrot i wymiana towaru.