Informacje
Regulamin konkursu
Regulamin Konkursu „Najciekawsza nazwa i zastosowanie nowej ziołowej herbaty”
1. Organizator Konkursu
- Organizatorem konkursu jest Firma TCM Brand Sp. z o. o., ul. Winnicka 52, 30-394 Kraków.
2. Cel Konkursu
- Celem konkursu jest wyłonienie najciekawszego pomysłu na kreatywną nazwę i zastosowanie nowej ziołowej herbaty.
3. Czas Trwania Konkursu
- Konkurs trwa od 21.05.2025 do 25.05.2025 do godziny 23:59. Wyniki zostaną ogłoszone 26.05.2025 na Facebook’u i Instagramie na organizatora.
4. Warunki Uczestnictwa
- Uczestnikiem konkursu może być każda osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat. W konkursie nie mogą brać udziału pracownicy organizatora oraz ich rodziny.
5. Zasady Konkursu
- Aby wziąć udział w konkursie, uczestnik musi dodać komentarz pod postem konkursowym na Facebooku lub Instagramie, opisując swój pomysł na nazwę i zastosowanie nowej ziołowej herbaty.
- Zwycięzca zostanie wybrany przez komisję konkursową na podstawie kryteriów kreatywności i zgodności z tematem.
6. Nagrody
- Nagrodą w konkursie za pierwsze trzy miejsca są Herbaty Jedwabnej Wstęgi od TCM Bohemia. Nagrody nie podlegają wymianie na gotówkę ani inne nagrody.
7. Ogłoszenie Wyników
Wyniki konkursu zostaną ogłoszone na Facebooku i Instagramie organizatora oraz w wiadomości prywatnej do zwycięzców.
8. Prawa Autorskie
- Z chwilą wydania nagrody Uczestnikowi, Organizator nabywa nieodpłatnie majątkowe prawa autorskie do nagrodzonej pracy Uczestnika na następujących polach eksploatacji:
- w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu – wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową;
- w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono – wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy;
- w zakresie rozpowszechniania utworu w sposób inny niż określony w pkt 2 – publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym;
- w zakresie wykorzystania utworu w celach marketingowych.
9. Ochrona Danych Osobowych
- Administratorem danych osobowych uczestników jest Firma TCM Brand Sp. z o. o., ul. Winnicka 52, 30-394 Kraków. Dane będą przetwarzane wyłącznie w celu przeprowadzenia konkursu i ogłoszenia wyników.
10. Postanowienia Końcowe
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe zgłoszenia konkursowe.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w trakcie trwania konkursu.
- Konkurs nie jest sponsorowany, wspierany ani administrowany przez Facebook.