Regulamin konkursu

Regulamin Konkursu "Najciekawszy przepis na Zupę Mocy”

1. Organizator Konkursu

  • Organizatorem konkursu jest Firma TCM Brand Sp. z o. o., ul. Winnicka 52, 30-394 Kraków.

2. Cel Konkursu

  • Celem konkursu jest wyłonienie najciekawszego pomysłu na przepis na Zupę Mocy.

3. Czas Trwania Konkursu

  • Konkurs trwa od 12.03.2025 do 17.03.2025 do godziny 8:00. Wyniki zostaną ogłoszone 17.03.2025 na Facebook’u i Instagramie na organizatora.

4. Warunki Uczestnictwa

  • Uczestnikiem konkursu może być każda osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat. W konkursie nie mogą brać udziału pracownicy organizatora oraz ich rodziny.

5. Zasady Konkursu

  • Aby wziąć udział w konkursie, uczestnik musi dodać komentarz pod postem konkursowym na Facebooku lub Instagramie, opisując swój pomysł na przepis na Zupę Mocy.
  • Zwycięzca zostanie wybrany przez komisję konkursową na podstawie kryteriów kreatywności i zgodności z tematem.

6. Nagrody

  • Nagrodą w konkursie za pierwsze cztery miejsca są Zupy Mocy od TCM Bohemia. Nagrody nie podlega wymianie na gotówkę ani inne nagrody.

7. Ogłoszenie Wyników

  • Wyniki konkursu zostaną ogłoszone na Facebooku i Instagramie organizatora oraz w wiadomości prywatnej do zwycięzców.

8. Prawa Autorskie

  • Z chwilą wydania nagrody Uczestnikowi, Organizator nabywa nieodpłatnie majątkowe prawa autorskie do nagrodzonej pracy Uczestnika na następujących polach eksploatacji:
  1. w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu – wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową;
  2. w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono – wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy;
  3. w zakresie rozpowszechniania utworu w sposób inny niż określony w pkt 2 – publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym;
  4. w zakresie wykorzystania przepisu na Zupę Mocy w celach marketingowych.

9. Ochrona Danych Osobowych

  • Administratorem danych osobowych uczestników jest Firma TCM Brand Sp. z o. o., ul. Winnicka 52, 30-394 Kraków. Dane będą przetwarzane wyłącznie w celu przeprowadzenia konkursu i ogłoszenia wyników.

10. Postanowienia Końcowe

  • Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe zgłoszenia konkursowe.
  • Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w trakcie trwania konkursu.
  • Konkurs nie jest sponsorowany, wspierany ani administrowany przez Facebook.